deikik09 2010.10.02. 14:19

Miért és kik?

Lehet volt olyan akiben felmerült a kérdés, hogy mégis miért kell egy ilyen blog, véleményem szerint azért, hogy a szép emlékeket vissza nézzünk, egy emlék hely az egyetemi évek alatt felgyülemlett jó vagy rossz dolgoknak!És, hogy ki is vagyok én,meg ki találta ki?.. egy történet! Egy hideg csütörtöki napon történt (tegnap előtt) amikor is kicsiÉvivel volt fölös 4 és fél óránk két óra között, akkor ötlöttük ki, hogy csinálni kéne egy blogot, ahova képeket, videókat, történeteket feltesszük és megmarad! És én másnap meg is csináltam, ja nem, még aznap! :)

Bár nem tudom miért, de a kép nem látszik, de kicsiÉvi van rajta meg fekaEva (vagyis én :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://deikik09.blog.hu/api/trackback/id/tr902339442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Argyle 2010.10.09. 20:01:44

No igen. Mivel a memóriád nem jó.:)

deikik09 2010.10.09. 20:08:20

@Argyle: Az egy dolog, de ez nem csak nekem van! :)
süti beállítások módosítása